21st century breakdown

När man vaknar är det alltid trevligt att nästan halka och dö i en spya som Bubba lagt strax utanför ens rum... samt i slutet av trappan ! Men nu är dom så gott som väck..
Tänkte göra klart min sista del i mitt Tjernobyl arbete nu. Men fattar ingenting! Ska förklara vad som hände och varför.. jag kan ju säga att det som står begriper inte jag ett piss av! och dessutom ska jag göra en muntlig redovisning.. haha ska jag förklara för andra så dom fattar något som inte ens jag fattar?? får damp, men det får gå. Jag som skulle satsa på ett VG i Natur, haha

Tror min feber börjar gå ner nu i alla fall.. så tänker nog vara hemma imorgon och på onsdag går jag till skolan. Vill ju inte att dom tar mitt studiebidrag :O jag behöver det för februari för att inhandla lite saker!
nog om det.

Som sagt så tänkte jag göra klart mitt arbete, sedan få något i magen och därefter tar jag mig an Spyro! Har kört fast! men vet vad jag ska göra och vad som kommer hända och jag gör det som står med det funkar ju faaaaan inte!!!???!!!?? :(

vet att denna bilden varit uppe 3 ggr nu men bara att leva med det för den gillar jag.

På sofias 18 års dag!!

Notera Sofias lugg som världens bästa firsör klippt (ANGELICA) Haha (H)


- som jossan en gång sa .. Ha d gött igelkött!


Kommentarer
Postat av: Angelicaaaaa ;)

Blek man va! :( är....

Notera sofie också som sitter med sin mobil och ett stort leende på läpparna ;)

2010-01-25 @ 13:55:02
URL: http://angelicastroms.blogg.se/
Postat av: jossa kossan

hahah vem är kung? joo jag!

2010-01-25 @ 18:54:04
Postat av: Sofie Severinsson

Haha, jadu, det var ju inte vem som helst som jag smsade med ;)

2010-01-25 @ 21:17:47
URL: http://severinsson.blogg.se/
Postat av: Angelicaaaaa ;)

jossan. haha nae, rätt likt det jag brukar söga, ha d gott igelkött ;) bara lite mer göteborgskka i ditt ;) SÅ JAG E KIIIIIINGEN!!!



SOFIE, haha nä jag vet veeeem ! ;)

2010-01-26 @ 11:05:19
URL: http://angelicastroms.blogg.se/
Postat av: jossan

Men nej :O jag kom ju på det innan! Aja jag är snäll du vinner denna gången. . . ;)

2010-01-26 @ 15:04:37
URL: http://josefiinegustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0