Lill Lördag = COCA COLA

Hejsan..
idag var skolan extra seg men kom hem tidigare idag för att jag åkte med parki hem. Men skolan var inte helt åt helvete faktiskt.. på sista lektionen,. (samhäll med staffan) så fick jag tillbaka mitt prov som jag gjort igår i projekt o företag. Har gnällt över det provet så jävla mycket.. men men det blev bannemej ett VG, så det lös upp min dag lite ;)
Har gjort klart min engelska bokrecenssion nu också, puuuh! Sen gjort lite körkortsteori.. Imorgon ska jag se om jag tar tag i min svenska bokrecenssion.. samt mitt arbete om heroin..

På fredag åker jag troligen med Erika hem och leker lite ;) mahaa..
ska bli otroligt skönt med sportlov!

men nu blir det andra avenyn.. sen sova troligen.
 
GO NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0