Ingen pof..

Sitter inne på mimers nu för staffan har inte kommit.. jävligt roligt att komma till skolan tidigt när inte läraren är där :P. Idag var det grymt mycket köer också.. så orkade inte med bussarna för dom hade varit hur sega som helst så åkte med pappa till bohus istället. Skönt att sova... Tror naturen börjar klockan 10 eller något så det blir till att vänta..

Igår hade jag min 4:de körlektion och det gick jätte bra. Mamma var även med igår, var nyttigt, haha. Men sen blev det tid hos vårdcentralen i älvängen igen så fick åka till nödinge först och fördriva tiden inne på ica då det b. la blev vanilj muffins! Sen vid halv 11 var det dags hos läkaren. Fick ta svalg & blodprov denna gången och det visa sig att jag inte haft halsfluss.. utan det är ett virus.. men vad får jag svar idag eller imorgon, yeeeeeey. Är det körtelfeber (vilket det säkert är) så e det precis som DÖDEN FÖR MIG. Fan va tråååååååååk. Men men, som mamma säger man ska inte ta ut något i förskott. men kan ju alltid förbereda mig mentalt på det värsta -.-'
När vi var hemma igen drog mamma till stallet och jag satte ihop hyllorna mamma köpt på ikea.. ett sånt jävla jobb.. men nu är dey ny fin skohylla + ATT MAN NOG KAN SITTA PÅ DEN, perfekt! :P
När mamma var hemma igen bestämmde vi oss för att dra upp till sjön och sladda lite. Dom har plogat en liten rallybana där så det var nice haha.

- Igår var det också 3 månader med den finaste.. tiden går fort när man har roligt :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Dom!? Det var ALEXANDER som plockade i helgen ;)

2010-02-02 @ 10:28:25
URL: http://suf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0