RAJ RAJ

Tisdag: Hoppträning med Tonic, han var seeeeeeg.

Onsdag: Köpa present till Sofie

Torsdag: Fiska med skolan, INTE EN JÄVLA FISK! Helt dött i sjön ju! Det enda jag lyckades få upp var en lång lina med drag på, trodde först jag trasslat in mig i min lina, men nej, såklart inte. Sen några kast senare drar det i spöt när jag vevar in! EN FISK EN FISK ??!!?? Neeejdåååå, då var det en äcklig blöja som satt på kroken..
På kvällen blev det smörgårstårta & vanlig tårta hos Sofie eftersom hon blev en stor flicka då, 18 ;). T.O.M jag ANGELICA käkade smörgås tårta! Första gången i hela mitt liv, shiiiit!

Igår: Party hos Sofie, yeah yeah ! Dock var inte Sofia där :( saknade min danspartner, hahaha.. Gick väl hemåt halv 3. Då blev jag väldigt hungrig, så blev varm macka & oboy, mumma.

Idag: Fick abstinensbesvär kvart över 7 så gick upp halv 8 eller nått. Sen ville pappa shoppa skor så åkte till thn- överby och fixa det. Sen blev jag hungrig igen, och jag som inte käkat någon frukost fick ta en sväng på Donken. Sen när vi kör genom thn så börjar pappa hålla på och tuta och heja på folk som gick , haha jätte fult...
Sen hemma igen skulle jag klippt gräset men det e ju för besvärligt  och jag e så  lat så jag fick plocka ihop alla äpplen. Får se vad som händer senare idag ;)


INGET ÄR SNYGGARE ÄN EN RIKIGT BYGGARE ! - Det ska jag sjunga på min student, haha / Angelica.S


- Från hoppträningen i tisdags - just det ! Jag ska tävla nästa helg ! :O


- Födelsedagsbarnet Sofie


Kommentarer
Postat av: Agge

Vart ska du tävla?

2009-09-14 @ 10:35:47
Postat av: Sofie

HEJA MIG! :D

2009-09-14 @ 19:10:09
URL: http://severinsson.blogg.se/
Postat av: Angelica, med C !

på nääs :)

2009-09-16 @ 18:46:00
URL: http://angelicastroms.blogg.se/
Postat av: Sofia Andersson

sv:INTE EN ANING DU!!!?= VILKEN ÄR DET?

2009-09-16 @ 18:59:55
URL: http://suf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0