lalalalala !

Måste ju hålla vad jag lovat My.. mera bloggande ! ;)

I fredags efter skolan drog jag och fixade Hampus present. Fina grejer det. Erika var med också.. sen åkte vi hem till henne så jag kunde få se hur det ser ut på det nya stället. Riktigt nice ! 80 kvadratmeter för sig själv hade ju inte jag sagt nej till. Det stora huset var också jätte fint. Men erikas "rum" var ju klart bäst haha. Vi dansa lite.. bugg bland annat ahhaha det gick ju sådär med Erika. Vi började även planera Erikas kommande fest, mahaa..

I lördags var jag på ale gården för att hålla Sofie sällskap lite på loppisen.. anmälde mig frivilligt till att hjälpa till med städningen efteråt, men men jag och sofie fick ju kaka & korv så, haha. Sen på eftermiddagen kom Erika ner och chilla hela kvällen.. hon sov över så hon behövde inte gå upp så tidigt för att jobba.

Idag när Erika kom tillbaka från det hååårde jobbet så hittade vi på mer bus i huset. Vid 3 åkte dock Erika hem så Angelica blev helt ensam.. men då tänkte hon att hon kan ju köra 2 flugor i en smäll! så det blidde sola ryggen och plugga körkortsteori. Anledningen till att jag solar är att jag inte vill vara allt för vit när Hampus kommer tillbaka från värmen, haha. På tal om Hampus.. så blir han hela 18 år på fredag, alltså en stor pojk, Grattis i förskott ! ;)

Har nygligen gjort klart min idrott & hälsa uppgift också, braaaaa Angelica!
Guldstjärna till mig *

- Tack vare mys hjälp vet jag vad la la la la la la la laaa låten heter! ÄNTLIGEN ! EFTER MER ÄN 1 MÅNADS LETANDE! Hallelujah !

The J. Geils Band - Centerfold



Ha d gött i pissvädret!

puss o kram / angelica


Kommentarer
Postat av: my

hahahahaha det var faktiskt göran som visste vad den hette (-;

2009-12-01 @ 10:39:46
Postat av: Maja.

åh,en gammal hockeydänga, bra bra:)

2009-12-01 @ 11:19:02
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Angelica

hahaha, då får jag tacka göran för det ;)

2009-12-01 @ 16:04:43
URL: http://angelicastroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0