Fys & Fula Fladdermöss

Ja kan ju börja med att fladdermössen ser förjävliga ut.. vad tänkte jag egentligen ? Jo det var halloween fint haha, men snart blir det en annan bakgrund.

Hade fys idag på idrotten, höll på att döööö.. haha.. och f*ttskruvarna SKA BORT NU! Dom skaver, det gör ont! Om inte nissarna på kungälvs sjukhus hade slarvat bort min egenremiss kanske jag redan varit på mitt återbesök som skulle varit efter 1 år.. vilket var i mars..

Idag på hoppträningen gick Tonic mycket bra

Årsfest på lördag i Hjärtum, mahaa ;) jag vet inte vad tusan jag ska ta på mig, något med axelband i alla fall, haha.

- BLIR DET NÅGON SNÖ IMORGON TRO !?

men nu ska fröken Ström sova
Go Natt gott folk


Kommentarer
Postat av: sofia

VI SKA PRATA. har värsta nyheten! eller nu är den väl gammal, men fick veta igår!! Shit

2009-11-04 @ 06:58:59
Postat av: Hampus tha man :D

JA precis axelband :D annars får du ha vad du vill (K)

2009-11-04 @ 20:57:08
Postat av: Angelica

HAHA, men jag har en jätte söt klänning, dock är det blommor på den ! och det känns fel med blommor nu när det är höst... nästan vinter xD

2009-11-05 @ 19:10:15
URL: http://angelicastroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0