Bye bye Johnny

Hallå där i regnet !

Sitter i köket och väntar på att Sofie ska traska in med sin stövlar (som det läcker in i), så jag kan bjuda på en nybakade muffins och ett glas mjölk. Idag ville Angelica exprimentera lite.. så hon tog i lite andra ingredienser för att förstärka det lite hahaha, samt lite marabou choklad på toppen, går dom att äta tro? Jaa den som lever får se ;) 
Fick precis veta på sms att Sofie missbedömde avståndet till vattenpölen.. hon trampa rätt i den.
Vad gör vi nu? jo SKRATTAR, hahahaha!

Kan ju också nämna att jag e jaevligt trött på skolan. Den kan slänga sig i väggen. Men fick veta idag att jag kommer få VG i trä & betong. Så det känns ju bra i alla fall..

Kan också säga att Sofies tå är blöt.

.. måste säga att dagens ros går till Sofie som stoppade 600:an som var 10 min sen så att jag skulle hinna med den eftersom f*tt 402 alltid är sen så man inte kan byta till lila. Men men jag hann allt med den och kom hem kvart i 5. Taaaaack Sofie ! <3

.. och jag saknar min Hampus
Men nu ska jag bli lite social med Sofie, får se vad vi hittar på för bus. Ha d gott igelkott!

PS. KOMMENTERA DÅ ERA JÄVLA HALLON ! .DS


Här är en igelkott som jag sofie & erika hittade någon gång i sensommarn


Kommentarer
Postat av: Sofie

Karma säger jag bara ;)

2009-11-20 @ 21:49:33
URL: http://severinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0