töjning ! yeah !

Fredag
Var ledig från skolan pga nationella prov för eng B & Matte B.
Sen var det dans kl 4
!SJÄLVKLART! är horbussarna sena så man missar 600 i älvängen. Var fast där i 1 timme. Började gå hem från lödöse halv 8 gick nog i en kvart sen hade jag turen att herr Andersson åkte förbi så jag slapp gå resten ;)
Sen messar stackars Sofie halv 9 att nu går jag från lödöse. Haha, tyckte synd om henne, vet ju hur det är, tur att man har blitt snäll och har en moppish så man kan hämta vänner i nöd ;)


Lördag
Allmänt tråkig dag. Väntade på att kvällen skulle komma så jag och mamma kunde dra till stora staden och checka Män som hatar kvinnor på bio, men men.. det gick ju som det gick.. vi ska iaf se den imorgon halv 6 istället.

Söndag/Idag
Var nere på markanden i nygård och kolla med Erika. Köpte en as cool "zippo" (?)tändare med mitt namn och 2mm töjning till örat, WOHO ! Med våld & vaselin fick Angelica tillslut igenom skiten xD, den ville inte komma ut på andra sidan.
Vid 2 ska jag dra till Överby och prova klänning & kolla på skor & annat smått o gott. Mamma ville kolla när Marie red på TFRK.




Ha d gott igelkott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0