Tävling,bio,genrep

Känner att jag måste uppdatera lite..
Skolan går väl hyffsat fort nu. Fältstafett på onsdag med skolan då "Bertils Pojkar" ska ha rosa hår & daxwax. Dock tänker INTE JAG ha det ! Tänk om det börjar regna så blir kläderna helt rosa xD well well..

Igår var det terrängtävling med Tonic 80 & 90.
I 80 kollade han på ALLT ANNAT förutom hindren så blev ett stopp på 2:an trots att angelica morra som en jude och var på med spöt. Sen tvek på halvhindret, jag tyckte det var vägran men det är tydligen annan bedömning med felen på terräng av vad det e på "vanlig" hoppning. i 90 cm gick han jätte bra och vi kom närmast idealtiden och vann WOHO !

På kvällen blev det bio med Jossan. "17 again". Den var rätt bra..
Sen så kunde ingen hämta oss i lödöse och vi orkade verkligen inte gå så Vi snodde en cykel vid statoil som jag tror ändå ingen saknar. Eftersom det var punka på fram och bak! däcket satt knappt fast fram så vi cyklade på fäljen, HAHA, det gick as bra förutom att det small hela tiden som om någon kastade en basketboll mot hövvet på en. Angelica hade skallebank för den som vill notera det. Men sen när vi kommit mer än halvägs så hoppar däcket av och den där slangen typ som luften är i, hahaha., cykeln hamnade i diket.

Idag var det genrep inför dansen. Vi fick se alla andras danser eftersom vi inte kommer få tid att se alla andra på fredag då uppvisningen är. Tänkte köra lite sen så jag ej glömmer stegen. DEN SKA SITTA FASTGJUTEN I HÖVVET. för idag fick angelica en blackout mitt i dansen och glömde vad man skulle göra , haha, men självfallet kom man snabbt in i det igen. Även Erika .. ja hon hade inte armarna med sig idag ;)


Tonic & Angelica i 80

Marie & Primero i 80


Kommentarer
Postat av: Agge, Kent & Ellen

GRATTIS!!!!!

2009-05-24 @ 20:35:20
Postat av: viveka

hade velat se dansen, men förhoppningsvis så flyttar vi då. någon får filma så jag kan se det efter. grattis till vinsten!!! kramar

2009-05-24 @ 22:40:07
URL: http://vivekaandersson.blogg.se/
Postat av: Angelica.S

Man tackar man tackar :)



vivieka: Nej aldrig, ingen film! :P hahaha

2009-05-25 @ 08:34:43
URL: http://angelicastroms.blogg.se/
Postat av: josefine

hahah , ja det med cyken var väldigt roligt måste jag säga ;)

hahah

2009-05-25 @ 17:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0