Love will remain

Hemma idag.
Någon nytta ska jag försöka göra..
se om jag kan slutföra den jävla filmen min grupp i skolan gjort så bra som aldrig sparades på skolans sönder kN****de datorer.
Samt dra lite med dammsugaren.
Ser ut att vara fin väder idag också. Längtar as mycket till sommarlov. Bara 2 ½ vecka kvar nu, thank god !


Renegade Five - Love will remain

It's hard to say, it's hard to find
All the words I want you to hear
You're so beautiful, so soft and sweet
Even more than I feel I deserve

There's one thing you should know
When I walk away I'm always coming back to you

Things they will change but I know,
My love for you will remain
Sometimes it hurts but I'm sure,
My love for you will remain

One word can change the way we live
Let us never say goodbye
Within my embrace you'll feel that you're safe
I will try my best to keep it that way

Cause when you're feeling down
I'll always be the one Who will keep on coming back to you

Your the reason for me to choose this way of life,
Cause when I hold you it feels like where meant to be....

http://www.youtube.com/watch?v=_PIMXCGOlPk



Kommentarer
Postat av: MK den yngre

Hej

Är det någon som sett min Cykel som stog vid Statoil i Lödöse

Jag var hemma och hämtade delar till den

Men när jag kom tillbaka var den borta

Skumt

Ja ja har någon sett den maila till

[email protected]

2009-05-26 @ 10:20:14
Postat av: MK den yngre

Hej

Är det någon som sett min Cykel som stog vid Statoil i Lödöse

Jag var hemma och hämtade delar till den

Men när jag kom tillbaka var den borta

Skumt

Ja ja har någon sett den maila till

[email protected]

2009-05-26 @ 10:21:28
Postat av: Sofia

haha driver han? hoppas jag han gör? haha

Bilden e nice!

2009-05-26 @ 20:28:34
URL: http://suf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0