Ten O'clock postman

Kollade på hundtricket idag, den är bra bra bra!

Ten O'Clock postman - Secret Service
låt som är med i filmen. Glad melodi
Hoppade på terrängbanan igår, sista ridningen för vt.
Imorgon blir det saltholmen(?) med Fia Sofie & Jossan. Så kanske ska sova snart. Kan ju också säga att jag tror att jag e sjuk. Blir inte alls förvånad om jag inte ens kan gå upp ur sängen imorgon.
Go Natt på er
~¤~


plask i vattnet

Tonic tycker det e kuuuuul där ute ;)

Där efter det hindret hemmåt upp för backen så brann det i röva på han. HAN KAN SPRINGA FORT, WOHO!

Hoppla! haha

Mer vatten. Dom har grävt ur all äcklig gägga mojja och lagt en matta i botten nu. Det finns tydligen blodiglar i vattengraven sa Annika  men man måste stå i den en stund om dom ska kunna sätta sig fast på en. Vi tyckte vi skulle prova det med att låta Fanny simma runt lite.

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha Stackars lilla fanny.

2009-06-25 @ 07:37:16
URL: http://suf.blogg.se/
Postat av: Agge, Kent & Ellen

När jag var ned och grävde ur den sist fanns det inge blodiglar iaf så låt stackars Fanny slippa:)

Hade ni ridit sönder den mattan vi la dit, sådana tokar ni är......

Eller inte kanske, den ska ju användas. Du och Tonic kanske skulle ta fälttävlanskort.

2009-06-27 @ 21:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0