NÄSSELUTSLAG

JAHA, det verkar som att Angelica fått nässelutslag. jippi kay yey!
Tur att ens kära kompis har en mamma som typ vet allt :P haha
.. så imorgon ska nog jag gå till apoteket och skrika I WANT MY PILLS !
nej men jag skulle behöva något så jag inte kliar sönder mig..

på fredag fyller farfar år men ska dissa honoms födelsedag för jag ska på locktorp som vart bestämmt sen  läääänge ! Tycker jag har rätt att göra det eftersom han dissa min födelsedag med att KOLLA PÅ FOTBOLL istället -.-' men skulle ju viljat träffa dom andra på far sida.

På lördag är det tävling på ale jennylund med Tonic 1m och våran andra runda på 110. Sista vi var på AJRK så kom vi 3:a i 1m och vann DM ;) hawhaw
På kävllen blir det kanske bio med Kära Jennifer Ömar ! Ska kolla skräckisen My bloody valentine i 3D! snacka om att man kommer skita ner sig då :O

GO NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0