GLAD MIDSOMMAR

RAJ RAJ PÅ ER & GLAD MIDSOMMAR!
Jag överlevde kyrkan i onsdags.. yesbox!
Vad blir det för låt nästa år Jossan?

Igår var jag hos Sofie och Emma var där också. Vi kollade på Marie antionette(?) och The holiday medans vi målade naglarna. Eftersom angelica gick upp halv 3 igår på eftermiddagen så var hon jätte pigg, så jag tyckte det skulle bli en till film, Kim Novak badade aldrig i ****sjön.
Sofie & Emma sov så sött i soffan, då tyckte jag det var dags för mig att gå hem. Emma & Sofie fick bli lämnade med spöket på utsidan, yeeeey!

Snart blir det pissebo med sofia emma och sofie, vi ska dansa ! alla förutom torrbollen själv, ja alla vet nog vem jag menar.. min kusin Sofia ! ;) HAHA
vad kan nu fia tänkas kommentera.. hmmm
sen blir det hem till sofie och käka god mat
sen kanske fest

Ha d gott igelkott / Angelica den bästa


Det fick bli en bild på HardCore Bubba !

Kommentarer
Postat av: Ma

Genesaret

2009-06-20 @ 12:52:25
Postat av: angelica

kanske det var ja :P

2009-06-20 @ 17:16:16
URL: http://angelicastroms.blogg.se/
Postat av: Sofia

hah ajag säger ingeting om det dä rmed torrboll snacket :-]



Jag fotade istället. Och ingen kund eju dansa så det var ju ingen ide att göra det då. haha.

2009-06-21 @ 12:18:29
URL: http://suf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0