askungen

Idag har jag kännt mig som askungen ? städa städa städa, men dock lär ju inte jag få min prins :(

Blev pizza till mat idag.. yeeeey.
Nu på kvällen har jag och mamma bakat bröd & tårta.
Kalas imorgon klockan 15:00 typ..



Blev denna bilden.. inte för at jag är särsklit fin på den utan för att det var en bra dag då. . .


Broder Daniel - Whirlwind

the only one I love
she was a superstar
aaah
if I was a whirlwind
I could weep her heart away
yeah yeah yeah

oh I am
a weak heart
I am a weak heart
a weak heart to break

and a lost love
to take

Kommentarer
Postat av: sofia

Hjärtegryn! Grattis igen :)

Vi ses sen

Älskar dig <3

2009-04-10 @ 09:04:20
Postat av: Agge, Kent och Ellen

GRATTIS

Kram från oss i Brännögård

2009-04-10 @ 10:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0