SOLA & BADA

Idag, söndag var jag & Fia och badade & sola. Vi kallar det "1 juni doppet" , muahah :D
Dock tog det väl minst en halv timme för mig att doppa mig, haha !

Finns inget mer o skriva..
fast var hos farmor & farfar i lördags. Firade farfars födelsedag, som faktiskt e nästa helg.
Grilla & tårta. Träffade Louise & Suzette där också, Dom hade dratt dit med mopparna och slått upp ett tält :)
Var hemma vid halv 9 på kvällen. ringde hem Fia. Vi körde lite SingStar, prataom roliga saker, sen drog vi på 40 års fest ! Linda fyllde år och grillade med polare från värmland & nygård. Men när jag och fia e där har mamma & annika redan gått och vi mötte Lasse & pappa på cykel. Så vi satt där och pratade med "värmländerna" (som fia sa xD).
Nu finns det iaf inget mer o skriva.

image147
som sagt.. det tog sin tid med att doppa sig.. magen e ju värst ! xD
image148
Vädret gick det ju inte att klaga på iaf.
image149
Får inte sola dom fula ärren så dom får ha plåster på dig.
Det över knät ser ut som en daggmask utan plåster -.-'
image150
Vem har vi här som plaskar i vattnet ? ;)
image151
sola sola sola sola sola sola sola !

image153
Jag köpte en ny bikini i fredags ! ^^ Muahaha

Ha d gott igelkott !

på tal om igelkottar..
..så har vi en hemma, han heter Berit.
:)

Kommentarer
Postat av: Fia

Nää, Jag sa inte de-.- Du hörde fel!

hahah -.-

2008-06-02 @ 11:21:10
Postat av: Angelica =)

HAHAHA NEJ!
du sa det ! "värmländare"
xD

2008-06-02 @ 11:23:30
Postat av: viveka

gud vilka fina naglar... vem har gjort dom;P

2008-06-04 @ 19:27:50
URL: http://vivekaandersson.blogg.se
Postat av: Angelica =)

viveka:
Hahah, ingen anning ! :S

2008-06-05 @ 00:13:39
Postat av: viveka

Nu får du allt ta o skriva något.. hittade grejerna till naglarna me så jag kan fixa dina naglar igen kram

2008-06-12 @ 11:38:37
URL: http://vivekaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0