Skolavslutning, stugan

FAN VA GÖTT ATT SLUTA SKOLAN !!!!!!!!!!!
fuck tingberg !
:D



lingatan - jag & usse

OJA ! - vagnen


killarna i 9c

R.I.P     9C      <3 !


Dansa som faaaaan på lingatan trots mitt brutna ben ;) mahaaa

På onsdag fick jag gå upp kl 10 för att packa det sista inför havet/stugan. Mona & Fia kom och hämtade mig vid 12.

vi blev hungriga när vi var framme,

maaaaaaaaaaaaat

blä, sen var det ju det här med mat . . . . jag fick skära bort den slibbibga fettet på den slibba saken som påminner om både det ena och andra :)

marinad . angelica kan hon ! ;)

Jag var sådär lagom pigg

härligt väder var det också ja

tv ville inte funka så vi lira yatzy. Självklart vann JAG båda omgångarna !

vi skulle grilla i regnet och behövde tändvätska.. så vi gick och lånade det av Jacquline och My.

cp grillen -.-' va vi fick slita fia ! xD

mina skor som jag bla hade på Lingatan

Jag & fia fick och la oss tidigt i torsdags, kl 4 :)
sol uppgång, fia e stolt över att hon tagit bilden. . . . . . .

jag leker papparazi ! :D

farfar fick oss att promenera :O

vid bryggan

Fia spanar upp mot stugan

vi hittade sjöstjärnor. fia : varför heter det SJÖ stjärnor? dom lever ju inte i en sjö :) mkt bra fråga !

Vi träffade en som heter Jesper på onsdagen, han kom på besök på tis.. då lirade jag och fia GH, antagligen tyckte han att vi var kassa så han ropade upp en som heter Jonas som var fett bra på GH. Jag & jonas körde en låt, jag på medium (jag e inte tillräckligt bra på hard ännu ) och han på X-pert. jag kände mig kass xD

sen var det dags för mat igen !

yeah

HAHAHA, när jag och fia skulle spela M.I.G hittade vi denna lappen i spelet. Från bilfärden till Kläppen. Vi slog vad om hur många gånger Agge skull ringa till oss. om nte jag minns fel så var det jag som vann det vcadet ;)¨


Ramus hade en smilis i sin hand ! xD


sol uppgång

singstar ! jag & my var i ett lag, självklart vann mitt lag ;) i det andra laget var det Fia & Jacquline. Rasmus ville inte vara med ^^

jag & rasmus spelade stress ! fan va grym jag var ! ;D och så jävla roligt att slå händerna i bordet och SKRIKA STRESS !  :D mahaa

Midsommar firades hos Camilla .. helt OK :)

Ha d gott igelkott !


Kommentarer
Postat av: sofia

:D <3

2008-06-23 @ 11:50:22
Postat av: Agge, Kent & Ellen

För att jag vet att ni ALDRIG ringer ju..... eller Anderssons

Härliga bilder

2008-06-23 @ 23:12:32
Postat av: Ma

Så det va detta du sysslade med inatt när jag skulle upp o jobba. Vilka läckra bilder! Måste kolla närmare på dom.

2008-06-24 @ 22:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0