Lingatan

hejsan hoppsan lillebror!

Japp, jag ångra mig, jag vill åka till lingatan på skolavslutningen.
Dagen efter, onsdag, då ska jag & fia ut till havet och bo i en stuga förhoppningsvis till lördagen, annars fredag. OM INTE VÄDRET E MED OSS DOM DAGARNA, DÅ JÄVLAR !!!!!
Måste fixa examen kläder också . . .
Nu är det bara 1 riktig dag kvar att gå i skolan, göttans ! På måndag ska vi städa å sånt tråk i skolan.. sen är det fotboll mot lärarna. Lätt att 9:orna kommer vinna!

Jag var hemma i tisdags från skolan.. började då på en berättelse hemma.. hade tänkt att den skulle vart klar tills idag så jag kunde lämna in den till Elisabeth för skojs skull. Men så blir det inte.

Jag har inget mer att säga.. skrev bara denna för att Viveka tyckte det :D

Ha d gott igelkott / Angelica

Hell Yeah, självklart lägger jag upp en bild på mig själv ;)

Kommentarer
Postat av: viveka

vad du är snä'll o skriver för min skull;)

2008-06-12 @ 21:21:49
URL: http://vivekaandersson.blogg.se/
Postat av: Angelica =)

Viveka : "yao", visst är jag ^^

2008-06-12 @ 23:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0