FREDAG 13

Bara för att det är fredag den 13 så måste jag skriva blogg :)

Nu har jag väldigt tråkigt. .  har INGET att göra. Om mitt sommarlov blir som denna dag kommer det vara ett rent helvete !


Saker jag vill / ska göra i sommar

-  Köra moppe mitt i natten
- Bada så jag ser ut som ett russin.
- Bo i stuga vid havet med Fia.
- Ha en rolig midsommar.
- Ut och ragga killar med Fia (H).
- IRON MAIDEN 26 juli
- Åka till stockholm
- Åka till Skövde
- Åka till Småland
- Hälsa på Agge
- Ullared
- Rida !!
- Komma igång med Manno, sen anmäla till en utställning.
- Hyra Tonic
- Laxhoppet med Tonic.
- Vara vaken i 3 dagar utan sömn.
- Börja springa.
- Dega inne i stan.
- Gå på Bio
- Festa.
- Film kvällar.
- Grilla som faen !
- Sitta på taket och lira med min gurra.
- Baka / laga mat kl 3 på natten så man får skäll nästa morgon av mamma =)
- Way Out West
- Mobba Kenny & Viveka för att dom inte har semester än ;)
- FALSTERBO med US.
- Bli bra på HARD på GH3
- Bli brun.
- Äta minst 25 daim strutar (som jag INTE ska trycka upp i biltaket igen!)
- Bli klar med ´mitt rum nån gång xD
- Shoppa
- och säkert nått mer  . . .   som jag inte kommer på NU.

* RÄDDA MIN KVÄLL, JAG HAR TRÅKIGT ! *

Ha d gott igelkott !

PS. Fuck pizzeria afrikana ! Den hade stängt IDAG IGEN, ska man behöva svälta ihjäl ?!?! :O D.S


Mina vassa knogar :D !


Kommentarer
Postat av: sofia

Way out west går vi på:D <3

2008-06-13 @ 21:00:37
Postat av: Mona

Ska du fixa allt detta innan sommarlovet är slut, får du allt sätta fart.Dajmstrut upp i biltaket??????

Många kramar från moster som är nere i Brännö och hälsar på.

2008-06-14 @ 12:26:51
Postat av: Kenny

Mobba du mig för att jag inte har semester, gör det ;) Men semester/lov är inte kul utan pengar, det kanske du visste? haha ;)ÅÅÅ va fan ska du göra i SKÖVDE!!!? c¨)

2008-06-14 @ 13:43:05
Postat av: Angelica =)

Mona : ja jag råkade visst trycka upp en daimstrut i biltaket när jag var mindre:)



kenny : Har du hört talas om "Pappa betalar" ;) ? MUAHAHAH

2008-06-14 @ 17:36:26
Postat av: Ma

Väntar på nya kort! ;)

2008-06-15 @ 08:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0