Build Me Up ButterCup

HALLÅ ELLER!? :D
-L
äget ?
*Jo det e bra
-Aha, OK, göttans. Görru då?
*Naa jag gör inte så mkt just nu.. lyssnar på musik,sj?
-Skriver blogg va fan!
*Haha okej, vrf?
-Jo ingen annan gör det så jag får ta saken i egna händer! ^^

Tjenare gott folk! Om ni läser --->SjuSjöSjukaSjöMännPåSkeppetSjanghei<--- Så ska ni KOMMENTERA =) aiight? Tack! Idag gick jag upp vid 09:50, käkade lite.. satt vid datan... drog till stallet & gav Manno mat... mocka.. åkte hem.. sitter nu vid datan igen. Ikväll ska vi käka fondy & bakpotatis, Det e gött det!! Denna veckan har jag käkat pizza 2 gånger och kyckling talrik en gång (pommes & kyckling+sallad med kebabsås) . Tänk om jag skulle äta det varje dag i en vecka frukotst-lunch-middag-kvällsmat, HAHA :D *muns*? Nää jag skulle nog tröttna på det ganska snabbt. Fast det kanske e bra att göra så, äta det tills man tröttnar? Då borde man väk inte käka det på ett ganska bra tag sedan? hmm det e nog något jag ska testa. Men det beror på om min ekonomi räcker..  måste nämligen köpa vinter skor & gympa skor. Jacka & gympa shotrs e redan fixat!

I SO har vi börjat jobba om 2.a VÄRLDSKRIGET. Har mest pratat om Hitler & Nazism denna veckan, vad det står för osv. Personligen tror jag att dom föesta unga som blir nazister idag egentligen inte vet vad det står för. utan bara "heil hitler" hakkors, "Va coolt!". Dom som blir det ska f'n veta vad det e man står för när man e nazist. Som repetition för mig tänkte jag punkta upp det vi lärde oss som jag kommer ihåg.

* Anser att det finns en bättre ras. Är emot judar, jehovas vittnen, handikappade, kommunister, författare.

* Ska styras av en person, man. Ogillar sånna som tänker, man ska ha en som tänker åt en.

* Nazister anser att kvinnan bara e till för en sak : föda fram flera barn så den "ariska" rasen ökar.

Det e något mer men kommer ej ihåg... men något jag inte fattar e Hitler var själv jude, hans assistent eller nått hade ett träben, det e ju ett handikapp? :S sjukt..


Förra lördagen var det KM hopp omg 2 på lerk. Jag & Tonic vann 2 gånger på en start , det är inte illa du ;) haha. Vann 90 cm klassen & vann KM för lektions ryttare. Eftersom jag kom 2:a första omgången och vann andra, så tror jag att jag vann det totala :D DETTA ÅRET IGEN , muhaha

ska dra
                   Peace 'N' Love

image76
Inte dålig bild för att vara med en 3 megapixel kamera, min mobil alltså.. för övrigt så räddade jag denna lilla krabaten! Glenn-Åke

image77
Bubbas tass - tyckte denna bilden blev cool


Kommentarer
Postat av: Agge, Kent och Ellen

kommenterat :-)

2007-11-13 @ 22:42:37
Postat av: Angelica

woooooooow , duktigt =)

2007-11-14 @ 21:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0