Astrid-dagen

Idag har min Gammelmormor, Ellen & Jag namnsdag. Astrid. GRATTIS TILL OSS!

Idag hade mamma fixat i stallet.. igen.. tack =)  nu har jag sätt alla dom 3 filmerna jag skrev om i bloggen innan. Idag kollade jag på "Girl next Door". Hade tyska prov idag.... DÖD ÅT TYSKA!! GAAH, DET E SÅ TRÅKIGT! Fast det gick nog rätt bra på provet. Hjärnan var ju utvilad . Min första lektion var kl12 idag så jag kunde sova lääääänge, tog moppen ner.. tanka också.. Då vid 12 hade jag SO & vi skulle till museet för att få en tur där. Alltså behövde man inte anstränga hjärnan så mycket. Sen när den var över var det dags för tyska.. de första 40 min kollade vi på film, en serie som vi följer, "Ron & Tanja". Den andra 40 min lektionen var det dags för prov. Sen hem.. bara 3 timmar i skolan! WOHO!

image82
Grattis Ellen på namnsdagen... och.....

image83
.....grattis till mig =)

Ha d

Kommentarer
Postat av: Agge, Kent & Ellen

Grattis till dej från oss.....

2007-11-27 @ 22:04:14
Postat av: Angeliqa

Tackar, tackar =)

2007-11-28 @ 15:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0