No Reason!

Hej hopp gummi snopp!

Igår var jag på lerk nästan hela dagen.. gick nog upp vid kvart i 12.. sen drog jag till lerk för att US skulle måla staket :S <---- dem smilisen = förvirrad      men vi skulle tydligen måla plankor till det nya secretariatet! Jag som trodde att vi skulle måla padockens staket.. ville ju att någon skulle luta sig mot det så att dom skulle bli vita .., men nej då! Snackade med agge tidigare på msn.. hon tyckte att jag i så fall skulle sätta upp lappar att det var NYMÅLAT !    -HELL NO!! mohaha., vad gör man inte för att Jävlas med folk?!  Vi målade ett par plankor sen tog den röda färgen slut.. och det fanns ingen mer.. den skulle komma nästa dag (alltså idag) , så vi målade i stallet ist.. klockan började närma sig 5.. tävlingen skulle börja 6. Då blev jag & Alexandra j'ätte sugna på att vara med och hoppa! Vi gick och pratade med annika om vi kunde efteranmäla oss & det gick bra. Shebang gick uppe i lunden så jag fick srpinga och hämta min hjälm och ajja sin ridhjälm .. så körde jag henne på moppen dit så vi skulle hinna =)

image28

wow! bra jobbat morsan! din första perfekta bild på mig o Tonic! Grattis! Tack för att du fota =D

image30

Mohaha! ser ni vilka detta är?!  ;D

-Är du en bög i en bur?
-nej..
-HJÄLP! BÖGEN I BUREN ÄR LÖS!!

Ja nu ska jag nog gå ner o se vad kära mor har för sig..

Ha d gott igelkott! (AGGE?! När ska du skriva "ha d göttans" ?! jag väntar! xD)

Kommentarer
Postat av: Agge & Kent

Jag ser, de e ju du å Willo......har armarna slutat värka ännu :-)
Hur gick de då på hoppningen????
Ha de g......

2007-07-26 @ 23:18:46
Postat av: Angelica!!!

NEEJ! DU FÅR NOG BETAL MIG SJUK ERSÄTTING! :O han rev på ett hinder, men jag tyckte inte att rundan kändes bra alls..

2007-07-27 @ 13:44:58
Postat av: Mona

Har ni vaknat än tjejer?????????

2007-07-28 @ 11:44:07
Postat av: Kent

Hoppas det går bra att vara ensam hemma!!
HA DET GÖTTANS......................

2007-07-28 @ 14:38:40
Postat av: Angeliiiiica!!

Jaa men det var för över 3 tmmar sen! =)

2007-07-28 @ 14:38:46
Postat av: Angelica!!!

haha neeej! JAG O FIA HAR VÄNT UPP-OCH-NER PÅ HELA HUSET!! ô_ô
BRAAA KENT!!!!! ÄNTLIGEN FICK JAG LÄSA DET!! GÖTT! BRA JOBBAT!!! OM DU FORTSÄTTER SÅ HÄR SÅ KASNKE DU KAN FÅ EN ÖL NÅN DAG ^^)

2007-07-28 @ 21:31:21
Postat av: Kent

Av vem då, du får ju inte handla

2007-07-28 @ 21:38:11
Postat av: Angelica!!

HAHA jag kan be någon annan ;D

2007-07-28 @ 22:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0