Like A Lady!

Angelica i ditt ansikte! 

hm ok detta lär nog bli den sista i alla fall.., för vill att ni ska veta att idag slog jag mitt rekod på vilken tid jag gick upp på sommarlovet.. idag blev det 14:27 grymt va?!? hm det tidigaste jag gått upp e nog 09:10 får väl se om jag slår det.. Men det tvivlar jag på!!!=) Sova är ju ett av mina stora intressen just nu. Nästa vecka börjar jag hyra Tonic fram till slutet av  v.32 ...  har hört en as skön låt av Kalle Baah - You are My Angel lyssna på den alltså! fett grym!

Att styla en Saab är som att sminka en GRIS! Gubbar som har liten k*k kör Saab! <--- Det e nog dom bästa texterna dom någonsin tryck på tröjor.. HAHAHAHAHAHA Lol ( GE F*N I ATT KLAGA PÅ DEN TEXTEN! SKAFFA EN EGEN BLOGG IST Å SKRIV DINA ORD, aiight? =D )¨

Har spelat eyetoy med Kenny & Virre idag.. dom blev ÄGDA .

image22
VISSA ÄR BÄTTRE ÄN ANDRA.. SÅ ÄRRE=) sorry....
image23
BETA RR 50 är det som gäller! Ni som har Scooter mopen.. DRA!!! (Finns undantag och det e Fia & Annie)

Kommentarer
Postat av: Agge & Kent

Härligt, She's back.....

2007-07-09 @ 23:22:41
Postat av: Angelica

Nej detta var min sista.. ville bara skriva att jag gick upp halv 3 idag, men det blev lite till.. så njut..

2007-07-10 @ 00:46:35
Postat av: Mona

Nääää, Angelica, det var ju så kul att läsa vad du har skrivit. Du har ju så mycket lustiga saker att skriva om. Nu får du allt sätta igång igen. Annars kommer jag och kidnappar dig och tvingar dig att sätta dig framför datan.
Ha de göttans tills dess.

2007-07-13 @ 19:03:33
Postat av: FIA

mm, jo lycka till med att "kidnappa" henne^^
HAHAHAHAHA
xD

2007-07-13 @ 23:01:03
Postat av: ANGELICA xD

HAHAHA lol! Ja det skulle ju vart kul o se om min moster skulle kunna "kidnappa" mig xD gahaha - VIEL GLÜK!
(ni som inte kan tyksa,, det betyder lycka till )

2007-07-14 @ 18:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0