Aiight..?!

Eftersom ingen annan skriver någon rolig blogg så får jag göra det... pffff (suck)

Yeeeah, var på Gothia discot igår...  finns inget att tillägga.. hmm idag gick jag upp kvart över 2. det var änna längsen jag gjorde det. Har fått sko skav på min fötter=D  hjälpte morsan idag med hundarna som hon passar.. sen drog vi till stallet (LERK) för jag skulle rida på Tonic.. mamma åkte med idag. Tog med mitt fin fina schabrak där det står "KLUBBMÄSTARE HOPPNING 2006"  måste ju använda det nån gån som sagt xD vill ju även påminna folk om vem som är BÄST! mohaha ...  sem drog vi till lilla edet och beställade kina mat, där inne satt christian & mona och käkade.. snacka lite med dom. Sen sulle morsan handla på boSTRÖM =) .. hämtade kina maten. drog till det andra stallet och tog in hästarna. åkte hem o käka... satta mig sen vid datan.. finns inget annat o göra.. kan ju dra ett skämt..   det var en gång en gång och den gången var sandad HAHAHA ne men OKEEJ denna.. den e dålig så vill bara varna känsliga läsare innan =)

Det var en gång en åsna som gick och käkade på ett stort majsfällt.
Sen blev det 150 grader varmt, så då *poppade* ju alla majskorn..
..det blev vitt överallt.. och åsnan frös ihjäl för den trodde det var snö..
                                              
R.I.P Åsnan

image24
haha yeea, jag och fia hittade en rolig spegel på toan på bergakungen ( bio) man såg jätte smal ut i den! xD fy fan va fult!
image25
Den lille Tonic.. första dagen jag hyrde honom så red vi ut..
image26
AHAHAHAHAHAHHA Jag och Fia hittade en till rolig sak i gbg! haha var t´vungen att ta kort på den affären..
image27
Så sant...

Kommentarer
Postat av: Agge & Kent

Skönt att du skriver lite igen, saknar dej ju....
Vad det mosters hot som gjorde de :-)

2007-07-23 @ 11:17:11
Postat av: Angelica!

Nej.. ingen annan skrev ju nån rolig blogg så jag fick ta saken i egna händer =D

2007-07-23 @ 14:23:50
Postat av: Agge & Kent

Jag vet, är så tråkig och saklig av mej......
Har iaf satt in en gullig bild idag :-)

2007-07-23 @ 17:16:30
Postat av: Angelica!!

Klart den e gullig.. jag e ju med på den. Men det skulle nog kännas bättre om du kunde skriva " ha d göttans"
=)

2007-07-24 @ 02:32:04
Postat av: Mona

Ja, ja, Jag visste väl att det skulle bli mer. Då slapp jag ju kidnappa dig. Visste att det kunde bli lite knivigt. Hörde om spegeln så det var kul att få se det. Åsnehistorien var ju riktigt kul, hahaha. Puss och Kram Moster.

2007-07-26 @ 00:57:23
Postat av: aNGELICA!!

Yeah! Någon måste ju skriva nått roligt skämt Ô_Ô

2007-07-26 @ 22:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0