The botten is Nådd!!!! :D

Hallå! Yao.., idag har det inte hänt så mkt.. men det senaste har jag tävlat med Tonic. Han gick jätte bra i 90cm på fredagen (förra veckan), men inte alls bra i 1m då vägrade han ut sig..

Och igår var jag i gbg med Fia. Vi skulle se Timbuktu vid lill bommen. Vi skulle dra dit med Danyh & Rigge. Jag hade bara hört 2 st låtar av Timbuktu innan.. men alltså.. FYFAN VA BRA HAN VAR!!!!! HAN FICK VERKLIGEN IGÅNG PUPLIKEN! ÅNGRADE INTE EN ÄNDA SEKUND ATT JAG ÅKTE MED! kom lite regn med WHATEVER!  Han sa något som nästan "berörde" mig ..
"Det bästa med livet är ens familjen. Det är den man lever för och ens familj behöver inte vara mamma,pappa,syster,bror. Utan alla som du älskar och dom som älskar dig. Det är dom som vi älskar som får oss att vilja leva"  nått i den stilen sa han. Bra sagt! Lägger upp lite bilder....

image39

image40

image41

image42
FAN VA BRA TIMBUKTU VAR!! HAN FICK VERKLIGEN IGÅNG PUBLIKEN!
image43
as bra!!
image44
grym!
image45
Supreme! =) från looptroop


/ Ha d göttans / hej då / peace & love / Ha det /

Kommentarer
Postat av: Agge & Kent

härligt med lite Angelica blogg igen

2007-08-17 @ 17:20:54
Postat av: AngelicaStrom

haha orka min blogg, den e tråkigt c",)

2007-08-17 @ 19:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0