Solid Liquid

Igår hoppade jag med Tonic igen på Lerk.. 90 cm & 1 m.. i 90cm gick det jätte bra -felfri. I 1 m gick det inte lika bra, dom första 5 hindrera gick bra men sen rev vi 6:an  och sen 8:an.. och igår fyllde Alexander 19 år! WOOOHOO , Grattis !  orka blogga så lägger upp lite bilder ist.


image32 
HAHA, denna bilden diggar jag Stort! Tonic försökte själv med byterna.. men dete ju så att han sparkar backut sammtidigt typ.. haha, lilla bebisen försöker i alla fall

image33
yeah!, jag måste lära mig att fälla överlivet mer ffs..


image36
Bubba är värkligen helt pantad! xD
image38
Denna gjorde jag och Fia! vi släppte ut den genom mitt fönster ocg hoppades på att den skulle komma till någon annan!! =)

Kommentarer
Postat av: Agge & Kent

Så bra att du bloggade, glömde ju fråga hur det gick för dej ju. Men nu vet jag....

2007-08-02 @ 18:50:05
Postat av: Agge & Kent

Förresten, ska du INTE fälla överlivet mer, du hoppar inte 150.......

2007-08-03 @ 08:59:47
Postat av: Angelica!!!!!!!!!!

Då ska du se en film när jag hoppar.... jag e rakt upp!

2007-08-05 @ 11:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0