SOL!

IDAG ÄR DEL SOL, WOHOOO ETT STEG NÄRMARE SOMMAREN!!

Igår brännde jag hela studiebidraget på överby.. brinn pengar brinn..Men men, det var det värt! Har kommit på en mycket bra idé för att dra in några extra slantar, men får se hur det blir med det. Min sparbussa men kronor ska i alla fall pantas in nu så jag överlever mars.. 70 kr kommer man inte långt på haha.

Idag fyller mamma år.. så grattis till henne ;) och idag ska jag hoppträna med Tonic ! Äntligen! Gud va jag har längtat att få göra något!!!!!!
Har gjort lite nytta idag faktiskt.. åt en nyttig frukost.. rensa & gjorde rent min sminkväska så allt är i sin ordning nu, nästan gjort klart heroin-arbetet, diskat..

Känner att jag måste ta tag i körkortsteorin nu & mina judebens övningar.. - MEN PUSHA MIG FÖRFAN FÖR JAG ORKAR INTE! Gör jag mina läxor eller är bara är allmänt duktig på något/ gör rätt så vill jag ha beröööööööm för det så man tycker det e kuuuuuuul. Ett "bra Angelica" betyder mycket för mig än vad andra kan tro.. det e sån jag fungerar bara. Jag gillar inte folk som bara säger till om negativa saker hos en och helt o hållet glömmer bort allt bra man gör. OCH INGEN ska ta åt sig av texten för den e inte riktad personligt till någon....

Som sagt så är jag as peppad på att rida igen. Längtar som f-a-n till tävlingar.. får väl se om clear rounden den 21 mars passar.. så Tonic får hoppa något lätt först. dessutom e den ju ändå på lerk, så varför inte när det e nära och behöver inget transportskrälle .. gooodie.


bjuder på en sommarbild .. utställning/tävling i tingsryd med Manno när han var sådär 31-32 år.. då vi vann hoppklassen ! ;) oh yeeeeah. Fast här e det bada som gäller. Min första och ända gång med häst. Haha var så kul när Manno i tackt backa undan vågorna - gick fram- backa undan- gick fram- backa undan. Saknar verkligen den gammle mannen.. men det verkar folk inte fatta ibland, för det e ju bara en häst

R.I.P Manolito V
3 maj 1973 - 31 oktober 2008


Kommentarer
Postat av: Ma

Tack så jättemycket!

2010-03-02 @ 19:19:42
Postat av: Moster

Du är duktig! Du kämpar på och ger inte upp. Det är superbra. Du ÄR super:-))))

Kram

2010-03-02 @ 22:48:47
Postat av: Rita

Jag fick för mig att googla på manolito 1973,o jag hittade din blogg!! Såg direkt att det var rätt manno!!! Jag o en vän,Jessica hade hand om denna underbaring en sommar tror det var 1987... har tänkt mycket på honom under åren som gått,vi pratade om han för ett tag sen,tääänk om han lever,jag tänkte att han skulle bli gammal den speciella varelsen :) jag håller på o flyttar nu o hitta massa kort på han,han ser nästan likadan ut som på dina kort :)Det var iaf jättekul att se lite kort o att han fick bli så gammal,Min sommar med honom e faktiskt en av de bästa i mitt liv förutom sommaren 09 då jag fick min lille son. Kram Rita. ps hälsa mor din om hon kommer ihåg mig, Elisabeth om jag inte minns fel.

2010-04-27 @ 23:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0